Craps
lv
CrapsSeal
  • Bonuss
  • Kazino
  • Kā spēlēt
  • Dzīvais
  • Mobilais
  • Īsta nauda

Kā spēlēt Craps

Uzzināt dažus padomus, kā spēlēt craps, nav tik grūti, kā daži cilvēki domā. Daži cilvēki tiek prom no dalības šajā spēlē, jo viņi domā, ka tā ir sarežģīta. Bet tas tā nav. Lai gan ir daudz lietu, kas jāapgūst par craps, viss nebūs jāizpēta. Spēlētāji var koncentrēties uz vienkāršajiem un pamata spēlētājiem. Turklāt būtu saprātīgi saprast, kā spēlēt šāda veida spēles. Tāpēc spēlētājiem ir jāsaprot viss par craps, ieskaitot derību izkārtojumus, pamatnoteikumus, galdu un tā mērķi kopumā.

Šīs spēles mērķis

Tāpat kā citas spēles, arī craps ir galvenais mērķis. Bet mērķis ir ļoti skaidrs. Tehniski spēlētāji veic likmes uz šo spēli atkarībā no kauliņu divkāršās ripināšanas rezultātiem. Galu galā šī ir veiksmes spēle, jo spēlētāji neiejauksies rezultātos. Tomēr viņiem ir iespēja izvēlēties dažus likmes.

Lielākā daļa šo likmju ir balstītas uz kauliņiem, kurus varētu mest vai izmest. Tāpēc craps mērķis ir paredzēt skaitļus, kas nāks nākamajā mētāšanā. Lai arī tas pilnībā balstās uz minējumiem, tas neliedz azartspēlēm izklaidēties visu mūžu.

Tabula Crapsā

Šī spēle notiek unikālā tabulā, kurai ir ekskluzīvs derību izkārtojums. Ar labu noformējumu spēlētāji var veikt derības. Turklāt kauliņus ripina spēlētāji, kurus uzskata par šāvējiem. Galvenokārt jaunie spēlētāji spēlē kauliņu ripināšanas lomu. Jebkurš spēlētājs, ieskaitot šāvēju, var likt likmes pareizajā vietā. Bet spēlētājiem jāņem vērā, ka šai spēlei būs jāpievērš dažu kazino darbinieku uzmanība, piemēram:

  • Bāzes tirgotāji
  • Stickman
  • Boksnieks

Turklāt derību rīkotājiem ir jāsaprot, ka spēles pamatā ir dīleri. Viņi spēlē uzvarētāju apmaksu un zaudēto derību savākšanu.

Šīs spēles noteikumi

Katra šīs spēles kārta sākas ar iznākšanas rullīti. Daudzi kazino sagaida, ka šāvēji izdara likmes pirms piedalīšanās ritināšanas procesā. Ja divu dažādu kauliņu vērtība ir vienāda ar 12, 3 vai 2, tas sabojājas. Šajā brīdī spēlētāji zaudēs derības. Bet, ja vēlētāju aktivitāte ir 11 vai 7, kārta būtu beigusies.

Turklāt šāvēji turpinās ripināt kauliņus dažādiem spēlētājiem, līdz rezultāts kļūs septiņi. Šī ir standarta kārtība, kā šāvēji nodod kauliņus dažādiem spēlētājiem. Interesantu padara šo spēli tas, ka spēlētāji var veikt dažādas derības.

Spēle iesācējiem

Ir pēdējais laiks mainīt savus uzskatus, ka craps spēli ir grūti izprast. Galvenokārt iesācēji tiek intimizēti ar noteikumiem, dažādām likmēm un skaitļiem šajā spēlē. Turklāt sarežģīti galdi var arī iebiedēt spēlētājus dažādos veidos. Bet, ja iesācēji izprot visu par šo spēli, tad lietas neizbēgami mainīsies.

Būtībā craps spēle ir viena no pieejamākajām izslēgšanas spēlēm, kurā var piedalīties spēlētāji. Pietiks ar dažām vadlīnijām, lai cilvēki kļūtu par visaugstākajiem spēlētājiem. Kad spēlētāji apgūst pamatus, viss būtu diezgan vienkārši. Tātad katram iesācējam pirms darba sākšanas ir jāsaprot noteikumi un viss par spēli.

Read more...
Craps
Iespējas laimēt

Craps ir viena no labākajām kazino spēlēm attiecībā uz derību dažādību. Craps galdā ir daudz likmju, kas ļauj spēlētājiem apvienot likmes jebkurai aizraujošai spēlei. Spēle iesācējiem var būt nedaudz mulsinoša, taču, ja ir pareizā informācija, tā kļūst vienkāršāka.

Gan tiešsaistē, gan tiešraidē notiek tas pats jēdziens. Craps ir viena no kazino spēlēm ar vismazāko mājas malu. Spēlētājiem vajadzētu ieguldīt pietiekami daudz laika, lai izprastu koeficientus craps, lai palielinātu viņu iespējas uzvarēt. Likmes attiecas uz notikuma iespējamību. Piemēram, ja notikumam ir koeficients 1: 1, tas nozīmē, ka tā iespēja ir 50%.

Mājas mala craps

Mājas mala craps mainās atkarībā no konkrētās likmes, taču parasti šī spēle ir viena no kazino spēlēm ar viszemāko mājas malu. Interesanti, ka dažām derībām craps ir nulle mājas malas, bet citām likmes pārsniedz 16,67%. Mājas mala attiecas uz spēlētāja zaudējumu un sākotnējā likmes attiecību.

Neatkarīgi no likmes, laimesta iespējamība samazinās līdz ar spēles ilgumu. Lai arī spēli var uzvarēt jebkurš spēlētājs, spēlētājiem nevajadzētu mēģināt atgūt zaudēto naudu derībās. Tas var radīt papildu zaudējumus. Craps ir dažāda veida derības. Daži iesaistīti vienā rullī, bet citi izšķir vairākos rullīšos.

Labākās izredzes Craps

Labākās ir derības ar zemāko mājas malu craps. Par laimi, tie ir arī visvienkāršākie labākie spēlētāji. Tie ietver nākošo likmi, piespēles likmi, nenāk likmi, neizturēto likmi, koeficientu likšanu un koeficientu ņemšanu.

Abas nāk, un izlaišanas likmes piesaista mājas robežu 1,41%. Tā kā nenāk un viņi neiztur derības, mājas mala ir 1,36%. Veikt koeficientus un likmju koeficientus derību izmaksa ir patiesa, kas nozīmē, ka mājas mala ir nulle. Tas viņiem padara labākās crap derības. Bet spēlētājam jāsāk ar piespēli vai arī neizturēt likmi.

Sliktākās izredzes Craps

Sarežģītākās derības craps ir sliktākās; viņiem ir visaugstākā mājas mala, kas nozīmē satriecošu. Piemērs ir piedāvājuma likmes. Craps galdā ir daudz no šiem, piemēram, lielās 8 un lielās 6 likmes, kuru mājas mala ir 9,09%.

Šajā kategorijā ietilpst arī Harvejas likmes. Mājas vidējā likme ir 11.11% jeb 9.09%, balstoties uz kopējo summu, uz kuru spēlētājs spēlē. Jebkuras septiņas likmes ir arī slikta likme, ja mājas robeža ir 16,67%. Pirms derības uz craps likmi spēlētājam ir jāapkopo pietiekama informācija par labākajām un sliktākajām likmēm.

Likmes

Craps ir 36 iespējamās kombinācijas. Tā kā craps ir saistīts ar kauliņu pāra ripošanu, konkrēta skaitļa ripināšanas iespēja ir atkarīga no numura kombinācijām, kas ir vienādas ar skaitli. Piemēram, jūs varat iegūt divus tikai, ripinot divus 1, bet, lai iegūtu 4, varat ritināt vai nu divus 2, vai 1 & 3.

Tas nozīmē, ka spēlētājam ir divkārša iespēja izlaist 3, salīdzinot ar 2. Septiņi tiek uzskatīti par maģisko skaitli craps, jo tas ir skaitlis ar visaugstāko varbūtību nākt blakus tam ir vislielākais kombināciju skaits.

Read more
Kā uzvarēt

Tāpat kā jebkurā citā kazino spēlē, lai uzvarētu craps, ir nepieciešama stratēģija un disciplīna. Viena lieta, kas spēlētājiem vienmēr jāatstāj prātā, ir tā, ka katrai neveiksmīgajai likmei vienmēr būs sava mala, un, lai atsauktu šo likmi, neko daudz nevar darīt. Tas tomēr nav apturējis cilvēku uzvaru. Viens no labākajiem veidiem, kā uzvarēt šajā spēlē, ir kauliņu kontroles izmantošana, kā arī minimālo likmju saglabāšana un caurlaide. Daži cilvēki arī uzvar, vienkārši saglabājot minimālās sākotnējās galda likmes un turpinot derības, izmantojot koeficientus.

Galīgā stratēģija uzvarēšanai Craps

Aizmirstiet visus mītus, kas tiek dēvēti par craps, un ievērojiet spēles noteikumus, pārējie būs vēsture. Pirms likmes izdarīšanas ir vērts izpētīt likumu kopumu un saprast dažādu likmju matemātisko varbūtību, šādā veidā var uzminēt, kuras visticamāk uzvarēs. Tā kā craps ir tikai azartspēle, tas nozīmē, ka iznākums ir atkarīgs tikai no tā, kā kauliņš ripo, un parasti nav stratēģijas, kā kauliņš ripo, vai pat uz tā skaita. Tur ir stāstījumi par to, kā kauliņu ripināšana, ticot viņiem, var būt postoša.

Kas notiks pēc noteikumu izpratnes?

Kad noteikumi un terminoloģija ir izprasta, nākamais solis ir labākās stratēģijas noteikšana. Piemēram, kad viens spēlē piespēles līniju, tas nozīmē, ka ir iesaistīti citi spēlētāji, kas nav slikti. Galvenokārt caurlaides līnijas stratēģija rada labākas iespējas uzvarēt, kā arī izmaksas. Turpretī piespēles koeficientu spēlēšana spēlētājiem dod priekšrocības, jo mājas mala šajā ziņā ir ļoti minimāla. Pēc tam, kad piespēle tiek pārvērsta par punktu likmi, tā dod iespēju izvietot nākamo likmi, kas var būt lieliska iespēja laimēt.

Likmes par nederīgām likmēm

Protams, dažādām likmēm ir atšķirīgas izredzes. Pirms pieņemt lēmumu par labāko izvēli, vienmēr ir ieteicams saprast, cik daudz varētu samaksāt par noteiktām likmēm. Summas vienmēr atbilst rezultāta iespējamībai. Lai uzvarētu, ne vienmēr ir jāsaprot visas likmes, it īpaši, ja viens ir iesācējs. Lai uzvarētu craps, ir ļoti svarīgi zināt koeficientus un to, kā darbojas katra likme, jo katra spēlētāja kustība balstās uz to, cik labi viņi saprot abus. Ja tas viss ir skaidrs, navigācija tabulā kļūst vienkārša.

Padomi, kā uzvarēt Craps

Pareiza likmes izvēle, protams, ir galvenais noslēpums uzvarēšanai. Pirmais padoms ir izvēlēties vai nu piespēli / neizturēt, vai nākt / nenākt derības. Šīm derībām ir zemākas mājas priekšrocības. Citas derības, kas jums piešķir priekšrocības punktu, ir 6. vieta, 8. vieta, 2. lauks, 12. lauks. Lieliska ideja ir arī pirms sākuma pārbaudīt, par kādiem citiem spēlētājiem derības. Likmju izdarīšana ar minimālo mājas priekšrocību aptuveni 1,41 procenta palielina iespēju uzvarēt. Vienmēr ir labi izvairīties no likmju izdarīšanas un likt likmes un likt likmes.

Read more
Likmes

Craps vienlaikus var būt vienkāršs un sarežģīts. Mulsinošā tā daļa rodas tāpēc, ka spēlētājam ir jāizdara dažāda veida likmes. Tā vienkāršība ir tāda, ka spēlētāji veic likmes tikai uz divu kauliņu ripām. Likmju skaits šajā spēlē var būt milzīgs, taču labā ziņa ir tā, ka spēlētājiem nav jāiegaumē katrs no tiem. Ir nedaudz izplatītas crap derības, kas spēlētājiem jāsaprot. Šādas derības ietver Pass Line un Don't Pass Line, koeficientu likmes un visbeidzot likmes “Nāc un nenāc”. Šeit ir detalizēta analīze par to, no kā sastāv katra likme.

Pass Line un neiztur

Šāvējs var likt likmi Nepāriet vai Pass Line pirms viņu iznākšanas saraksta izdarīšanas. Daži kazino lūdz spēlētājus veikt šāda veida likmes, pirms viņiem ir atļauts veikt citas likmes. Spēlētājs izdara Pass Line likmi pirms iznākšanas saraksta, un, ja uzvarēs, tas maksās pat naudu. Spēlētājs uzvar, ja iznākšanas spēles vērtība ir 7 vai 11, un zaudē, ja vērtība ir 2, 3 vai 12. Ar likmi Nepāriet, laimests rodas, ja iznākšanas spēles vērtība ir 2 vai 3. , un zaudē, ja tas ir 7 vai 11. Tas rada spiedienu, ja vērtība ir 12.

Nāc un nenāc

Šīs likmes izskatās tāpat kā derības par Pass un Don't Pass Line, taču tās atšķiras pēc izvietojuma veida. Likmes “Nāc un nenāc” tiek veiktas pēc tam, kad punkts ir noteikts. Pirmais rullis pēc tam, kad spēlētājs to ievietos, noteiks skaitli, kas tiks izmantots kā likmes punkts. Nākošā likme uzvar par jebkuru skaitļu ritināšanu pirms 7 un zaudē, ja tā rit pēc 7. Nelieciet derības ir pretēji tam, jo spēlētājs uzvar, ja 7 ripo vispirms un zaudē, ja punkts tiek iegūts pēc 7.

Likmju koeficienti

Likmes ir citas populāras craps derības, kuras spēlētājiem ir jāsaprot. Šīs likmes izskatās kā blakus likmes, kas tiek veiktas pēc punktu noteikšanas. Parasti šie ir četru derību pagarinājumi, kas notiek četros dažādos veidos. Tajos ietilpst koeficienti “Pass Line”, “Neapstipriniet koeficientus”, “Likmes nenodot” un “Neatsniegt koeficientus”. Izliekot derības par līnijas līnijas koeficientiem, tai jāpapildina piesaistes līnija atbilstoši fiksētajam punktam. Laimesti tiek izmaksāti, ja tiek pārsniegti zem 7, un izmaksa ir patiesa. Neapkārtot koeficientus papildina “Nepāriet līnijas” likmi un maksā, ja 7 tiek nomainīts pirms punkta un likmes tiek nokārtotas ar patiesām likmēm.

Vieta Win un vieta zaudēt

Spēlētāji veic vietu, kad gūst uzvaru pēc iznākšanas spēles pēc punkta noteikšanas. Viņi ņem jebkuru numuru, ieskaitot 4, 5, 6, 8, 9 vai 10. Spēlētāji laimē, ja kāds no izvēlētajiem skaitļiem ritina pirms 7, un izmaksa mainās atkarībā no izvēlētā skaita. Place Lose ir pretējs tam, un spēlētājs var izvēlēties tādu pašu numuru izvēli. Spēlētājs uzvar, ja izvēlētais skaitlis aizrit pēc 7. Pēc tam izmaksa mainās arī atkarībā no izvēlētā numura. Ir arī daudz citu craps derību veidu, taču minētie četri ir vissvarīgākie un vieglāk saprotami.

Read more
Noteikumi

Craps var būt nedaudz drudžains iesācējiem, jo vienlaikus tiek veiktas ļoti daudz darbību, un likmes var atrasties jebkurā vietā. Zinot pāris likmes, tas ir tālu, bet potenciālo derību scenāriju izpratne ir vēl jautrāka. Spēles ideja ir derēt uz divu izlobīto kauliņu rezultātiem. Tā kā tā ir tīra nejaušības spēle, rezultātu mainīt nav viegli. Tomēr spēle piedāvā vairākus veidus, kā derēt. Lielākā daļa likmju ir atkarīgas no kauliņu kombinācijas, kuru velmē. Tātad spēlētājs mēģina paredzēt, ka skaitļi, kas parādīsies nākamajos ruļļos.

Pirmā kārta

Pirmā craps kārta tiek saukta par iznākšanas rullīti. Lielākajā daļā kazino šāvējs izdara Pass vai Do Pass likmi. Derības par uzvarētāju līnijas ir uzvarošie faktori, bet neveiciet likmes - zaudējošie faktori. Rezultātu skaitļi 2, 3 un 12 kļūst par zaudējumiem piespēlēm, un kārta beidzas tā dēvētajā “izkrišanā”. Piespēlētā likme uzvar, ja rezultāts ir 7 vai 11. Dažās spēles variācijās skaitlis 12 apzīmē neizšķirtu, kas noslēdz raundu, un likme atgriežas spēlētājam. Rezultāti 4,5,6,8,9 un 10 tiek uzskatīti par punktu skaitļiem.

Kā darbojas derības par caurlaides, neizturēšanu un atnākšanu

Spēlei ir ļoti svarīgi izprast likmju veidu un laiku, kad to izdarīt. Pirmā likme ir zināma kā Pass, kas kā bite paskaidrota iepriekš iznākšanas spēles sadaļā. Aiz piespēles likmes ir iespējams ievietot papildu naudu, bet mājas malas nebūs. Kad spēlētājs ieliek papildu naudu par neizturēto derību, viņi nosaka likmes. Pēc tam nāk Come likme, kas darbojas līdzīgi kā piespēle, bet cikla laikā to var izmantot arī citam ritinājumam.

Nāc, nāc un lasi derības

Likme “Nāc nenāk” ir sinonīms “Nepāriet” likmei, un to var izdarīt jebkurā brīdī, izņemot pirmā ritējuma laikā. Tas ir pretstats Come likmei. Laukums Field ļauj spēlētājiem izlocīt dažādus kauliņus, iegūstot uzvaru. Parasti spēlētājs uzvar, ja nākamās kārtas rezultāts ir 3,4,9,10 vai 11. Numurs 2 un 12 uzvar divkāršā vai trīskāršā likmē. Citi iznākuma skaitļi norāda uz zaudējumiem. Vietas likme Craps tiek attēlota ar skaitļiem 4,5,6,8 un 10. Spēlētājs liek derēt, ka viens no šiem rezultātiem tiks rādīts pirms 7.

Likmes uz Hardway

Kad spēlētāji spēlē uz cieto numuru, piemēram, 8, tas nozīmē, ka viņi gaida, ka tiks parādīts noteikts numurs. Šeit tiek apgalvots, ka skaitlim jābūt dalāmam ar 2. Piemēram, 8. iznākumu var sasniegt ar 5 dažādām summām. Bet pāris 4 kļūst par Hardway Bet. Kad runa ir par Craps izmaksām, no spēlētājiem tiek gaidīts, lai viņi saprastu laimestu, pirms izdomā, kādu likmi veikt. Izrietošie skaitļi ir pilnībā ārpus spēlētāja kontroles, jo šī ir azartspēle. Ja spēlētājs izdara likmes, ka lielie 8 un lielie 6 nāks nākamie, vienīgā paredzētā samaksa ir 1: 1.

Read more
Pamatstratēģija

Šī ir lieliska stratēģija iesācējiem. Ir jāiegulda laiks, lai iemācītos visu, ko viņi var uzzināt par craps, ja viņi vēlas uzlabot savas prasmes. Kritiska ir izpratne par to, ka divu kauliņu ripināšana nosaka spēles iznākumu, un tie var izkrist ļoti dažādos veidos. Vienas likmes izredzes ir atšķirīgas no citas likmes. Pie viena craps galda var būt līdz astoņiem spēlētājiem, un visiem viņiem ir atļauts derēt katrā spēlē. Spēlējot craps fiziskā kazino, jūs pamanīsit darbiniekus, kas apņem viņu galdu, ieskaitot bokseri, kurš apstrādā visu naudu un pārrauga visu spēli.

Izmēģiniet bezmaksas spēles tiešsaistē

Tiešsaistes kazino nodarbībās ar bezmaksas craps spēlēm nav nekāda kaitējuma. Viņu ir daudz, un ikviens tos var spēlēt no savām mājām. Starp daudzajām ērtajām lietām, spēlējot tiešsaistē, ir tas, ka nevajag riskēt ar savu naudu, tomēr viņi joprojām izbauda prieku. Turklāt viņiem ir atļauts izmēģināt daudzas spēles, un tas piedāvā iespēju uzzināt un izprast vairāk par craps. Spēlētājiem jānodrošina, lai viņi izvēlētos kvalitatīvus tiešsaistes kazino, kas piedāvā fantastiskas iespējas, lai uzlabotu viņu pieredzi.

Likmes galda centrā nav ideālas

Ikviens, kurš kādu laiku spēlē craps, piekritīs, ka ir ērti vadīt derības Craps galda vidējā posma vidusdaļā. Cilvēkiem vienmēr jāpatur prātā, ka, lai arī dažiem derībām ir fantastiskas izredzes, vairumam no tām ir sliktas likmes. Mājas malai jāļauj spēlētājam noteikt, vai derība ir laba vai nē. Daudzām derībām pie craps galda vidus gandrīz vienmēr ir starp 2,78% un 16,67%. Tas nozīmē, ka tie visi var ātri radīt traģiskus iznākumus. Kāpēc gan nepalikt prom no viņiem un iet caurlaidei un neizturēt derības?

6 un 8 novietošana

Daudzi pieredzējuši craps spēlētāji izmanto šo stratēģiju katru reizi, kad spēlē. Līdz ar to, lai izvēlētos punktu, nav jābūt atkarīgam no šāvēja. Tā vietā viņi izvēlas savus numurus. Neatkarīgi no 7, lielākajai daļai spēlētāju patīk strādāt ar 6 un 8. Skaitļu skaita palielināšanas gadījumā mājas mala ir 1,52%, kas ir augstāka nekā nāk, iet, nenāk un neiziet, kaut arī zemāka par daudzām citas derības kazino. Spēles 6 un 8 priekšrocība ir tā, ka vienai ir ievērojami zemāka mājas mala, kā arī nav iespējams iestrēdzis ar retāk izveidotiem punktiem, piemēram, 4 un 10.

Dodieties uz viegli saprotamām likmēm

Craps spēlētājiem vienmēr ieteicams izvēlēties likmes, kuras viņi var viegli saprast. Sarežģīts ne vienmēr ir veids, kā iet, neatkarīgi no pieredzes, kāda ir zem viņu jostas. Labas un neizturētas derības ir dažas no visizplatītākajām likmēm kazino, un abu aplēstā mājas mala ir attiecīgi 1,41% un 1,36%. Viņi var samaksāt naudu, un dažreiz satraukums var būt milzīgs. Pat ja tie nerada daudz aizraušanās, tie ir labāki nekā vairums citu derību, pateicoties to ērtai zemai mājas malai.

Read more
LinksAtteikšanāsPrivātuma politikaAtbildīga spēleNoteikumi un nosacījumiAzartspēļu atkarība
© CrapsSeal 2020