Matemātikas izmantošana, lai uzvarētu Craps spēlē

Kā spēlēt

2021-10-06

Lai gan Craps ir laimes spēle, matemātikas izmantošana var palīdzēt vairākās kārtās. Tas ir tāpēc, ka katram kauliņam ir ierobežots seju skaits. Craps izmanto divus kauliņus. Faktiski tā ir viena no retajām kazino spēlēm, kurā spēlētāji mūsdienu kauliņos izmanto kauliņus. Uzziniet, kā saprast divu kauliņu matemātiku var palīdzēt uzvarēt vairāk spēļu turpmākajās sadaļās.

Matemātikas izmantošana, lai uzvarētu Craps spēlē

Kauliņu kombināciju matemātika

Pirms iedziļināties divu kauliņu izmešanas sarežģītībā, aplūkosim katru kauliņu. Kolekcijas sešām sejām ir unikāls numurs 1-6. Tāpēc iespēja katru skaitli izmest vienā kauliņā ir viena no sešām. Craps izmanto divus kauliņus, kuru iznākums tiek aprēķināts kā augšupvērsto seju kopsumma. Pēc tam matemātika ietvēra izmaiņas. Palielinās iespējas iegūt konkrētus skaitļus no diviem kauliņiem. Piemēram, lai iegūtu 7, varat ritināt kombinācijas 4/3, 2/5, 6/1, 3/4, 5/2 vai 1/6. Šeit ir visu rezultātu izklāsts ar atbilstošu iespējamo kombināciju skaitu:

  • 2- 1 kombinācija
  • 3-2 Kombinācijas
  • 4-3 Kombinācijas
  • 5-4 Kombinācijas
  • 6-5 Kombinācijas
  • 7-6 Kombinācijas
  • 8-5 Kombinācijas
  • 9-4 Kombinācijas
  • 10-3 Kombinācijas
  • 11-2 Kombinācijas
  • 12-1- kombinācija

Ievērojot iepriekš minēto sarakstu, visticamāk uzvarēs likme uz 7, kam seko 6 vai 8.

Matemātika rezultātu sarakstā

Jūs varat ātri pateikt likmes, ka spēlētāji visticamāk uzvarēs, aplūkojot RTP procentus. Būtībā likmes ar augstāku RTP ir vieglāk uzvarēt nekā likmes ar zemāku RTP. Craps likmes ar augstāko RTP ir “Pass” un “Don't Pass” likmes. Salīdzinot abus, likmei, kas nepārsniedz, ir nedaudz augstāks RTP, kas padara to par labāko iznākšanas likmi, lai liktu un uzvarētu.

Likmju matemātika

Pēc pirmā kauliņu metiena punkts ir noteikts, un spēlētāji var veikt likmju likmes. Kopumā likmju likme dod spēlētājam 100% RTP. Neviena kazino likme to nevar salīdzināt.

Karstā un aukstā šāvēja mīts

Daži spēlētāji tic karstajiem šāvējiem, kuri met kauliņus daudzas reizes, pirms atrisina punktu, un aukstajiem šāvējiem, kuri izlīdzina craps tikai pēc dažiem kauliņu metieniem. Šādiem pieņēmumiem nav pamata matemātikā vai realitātē. Tie ir maldīgi priekšstati, kas ilgtermiņā var radīt zaudējumus.

Ilgtermiņa cerības

Zināšana par to, cik daudz jūs varat zaudēt ilgtermiņā, palīdz plānot likmes. Īstermiņa rezultāti craps ir nejauši. Tāpēc jūs nevarat veidot īstermiņa plānus.

Plānojot, tiek ņemts vērā jūsu likmes RTP. Tāpēc ir jēga pieturēties pie vienas likmes. Piemēram, likmēm, kas nenāk, ir 98,64% RTP. Spēlētājs var cerēt atgūt 98,64% no likmēm, ja viņš ilgstoši slēgs derības, nenoslēdzot likmes.

Patiesība par kauliņu kontroli

Mīts, ka spēlētājs var mest kauliņus, izmantojot noteiktu tehniku, lai iegūtu vēlamo rezultātu, ir nepatiess. Craps tabulā daudzi mainīgie ietekmē kauliņus, padarot rezultātus pilnīgi nejaušus. Daži no mainīgajiem lielumiem ietver mitrumu, galda virsmu, kurā kauliņi nolaižas, temperatūru un kauliņu malu nodilumu. Kā redzat, neviens spēlētājs nevar kontrolēt visus mainīgos.

Secinājums

Zinot, kā matemātika ietekmē craps rezultātu, jūs varat izvēlēties stratēģiju, kas darbojas. Turklāt dziļa izpratne par iespējamiem kauliņu rezultātiem palīdz identificēt nepareizus priekšstatus. Izmantojot iepriekš aprakstīto informāciju, jūs varat droši spēlēt craps jebkurā kazino.

Pirmās personas Craps (Evolution) apskats
2021-12-15
AtteikšanāsPrivātuma politikaAtbildīga spēleNoteikumi un nosacījumiAzartspēļu atkarība
DMCA
© CrapsSeal 2022