Latviešu
CrapsSeal
  • Bonuss
  • Kazino
  • Kā spēlēt
  • Dzīvais
  • Mobilais
  • Īsta nauda
Menu
Craps
Latviešu

Oficiālie Craps noteikumi

Craps var būt nedaudz drudžains iesācējiem, jo vienlaikus tiek veiktas ļoti daudz darbību, un likmes var atrasties jebkurā vietā. Zinot pāris likmes, tas ir tālu, bet potenciālo derību scenāriju izpratne ir vēl jautrāka. Spēles ideja ir derēt uz divu izlobīto kauliņu rezultātiem. Tā kā tā ir tīra nejaušības spēle, rezultātu mainīt nav viegli. Tomēr spēle piedāvā vairākus veidus, kā derēt. Lielākā daļa likmju ir atkarīgas no kauliņu kombinācijas, kuru velmē. Tātad spēlētājs mēģina paredzēt, ka skaitļi, kas parādīsies nākamajos ruļļos.

Read more...
Oficiālie Craps noteikumi

Top Casinos

Craps
17. Icon/Small/Arrow right
Pirmā kārta
17. Icon/Small/Arrow right
Nāc, nāc un lasi derības
17. Icon/Small/Arrow right
Likmes uz Hardway

Pirmā kārta

Pirmā kārta

Pirmā kārta

Pirmā craps kārta tiek saukta par iznākšanas rullīti. Lielākajā daļā kazino šāvējs izdara Pass vai Do Pass likmi. Derības par uzvarētāju līnijas ir uzvarošie faktori, bet neveiciet likmes - zaudējošie faktori. Rezultātu skaitļi 2, 3 un 12 kļūst par zaudējumiem piespēlēm, un kārta beidzas tā dēvētajā “izkrišanā”. Piespēlētā likme uzvar, ja rezultāts ir 7 vai 11. Dažās spēles variācijās skaitlis 12 apzīmē neizšķirtu, kas noslēdz raundu, un likme atgriežas spēlētājam. Rezultāti 4,5,6,8,9 un 10 tiek uzskatīti par punktu skaitļiem.

Pirmā kārta

Kā darbojas derības par caurlaides, neizturēšanu un atnākšanu

Kā darbojas derības par caurlaides, neizturēšanu un atnākšanu

Kā darbojas derības par caurlaides, neizturēšanu un atnākšanu

Spēlei ir ļoti svarīgi izprast likmju veidu un laiku, kad to izdarīt. Pirmā likme ir zināma kā Pass, kas kā bite paskaidrota iepriekš iznākšanas spēles sadaļā. Aiz piespēles likmes ir iespējams ievietot papildu naudu, bet mājas malas nebūs. Kad spēlētājs ieliek papildu naudu par neizturēto derību, viņi nosaka likmes. Pēc tam nāk Come likme, kas darbojas līdzīgi kā piespēle, bet cikla laikā to var izmantot arī citam ritinājumam.

Kā darbojas derības par caurlaides, neizturēšanu un atnākšanu

Nāc, nāc un lasi derības

Nāc, nāc un lasi derības

Nāc, nāc un lasi derības

Likme “Nāc nenāk” ir sinonīms “Nepāriet” likmei, un to var izdarīt jebkurā brīdī, izņemot pirmā ritējuma laikā. Tas ir pretstats Come likmei. Laukums Field ļauj spēlētājiem izlocīt dažādus kauliņus, iegūstot uzvaru. Parasti spēlētājs uzvar, ja nākamās kārtas rezultāts ir 3,4,9,10 vai 11. Numurs 2 un 12 uzvar divkāršā vai trīskāršā likmē. Citi iznākuma skaitļi norāda uz zaudējumiem. Vietas likme Craps tiek attēlota ar skaitļiem 4,5,6,8 un 10. Spēlētājs liek derēt, ka viens no šiem rezultātiem tiks rādīts pirms 7.

Nāc, nāc un lasi derības

Likmes uz Hardway

Likmes uz Hardway

Likmes uz Hardway

Kad spēlētāji spēlē uz cieto numuru, piemēram, 8, tas nozīmē, ka viņi gaida, ka tiks parādīts noteikts numurs. Šeit tiek apgalvots, ka skaitlim jābūt dalāmam ar 2. Piemēram, 8. iznākumu var sasniegt ar 5 dažādām summām. Bet pāris 4 kļūst par Hardway Bet. Kad runa ir par Craps izmaksām, no spēlētājiem tiek gaidīts, lai viņi saprastu laimestu, pirms izdomā, kādu likmi veikt. Izrietošie skaitļi ir pilnībā ārpus spēlētāja kontroles, jo šī ir azartspēle. Ja spēlētājs izdara likmes, ka lielie 8 un lielie 6 nāks nākamie, vienīgā paredzētā samaksa ir 1: 1.

Likmes uz Hardway
AtteikšanāsPrivātuma politikaAtbildīga spēleNoteikumi un nosacījumiAzartspēļu atkarībaSitemap
DMCA
© CrapsSeal 2021